Food Goddess~♥♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Kaoru♥ - 31 januari 2013 20:00

Hmm, fyller ju år i April, och min mamma vill att jag gör en önskelista redan nu..... HAHA HON KOMMER ATT ÅNGNRA SIG!!


1. Biljett till något manga konvent :D

2. Len Kagamine Cosplay

3. Oz Vessalius Cosplay

4. Romano Cosplay Hetalia

5. Mikrofon (till datorn)

6. Bärbar dator XD

7. Lolita kläder

8. Massa random manga saker (Min familj får faktiskt vara lite kreativa, jag kan ju inte bara rabla upp allt...)

9. Mer smink XD

10. Skor (Klackar)

11. Peruker (REALISTISKA peruker. Eller nån snygg lång färgad peruk i fint skick)

10. Möte med YOHIO (Då hade jag dött av glädje :'D)

12. South Park-saker

13. Kepsar (coola)

14. Girls' Generation Concert Biljett

15. Resa till JAPAN/KOREA


Med mera.... Haha, nu ser jag hur konstigt jag skrivit ^-^"


Av Kaoru♥ - 29 januari 2013 22:20

Idag hade jag och några vänner ett möte om att vi ska ha en modeshow.  Jag ska var stylist tillsammans med Elin! Roligt, va? Inte? Nähä.


Jag vill prova att vara tyst. Jag vill vara en tyst person. Allt jag säger blir ändå fel (kanske inte ni märker det, men jag vet vad jag har TÄNKT att säga och när det inte blir så). Jag ska försöka, men jag hoppas verkligen att ingen tror att jag mår dåligt eller något. Jag vill bara vara den jag är på insidan, inte den som mognat på utsidan. Nu är jag trött också. Förlåt om jag skulle skrämma någon, men jag är faktiskt en väldigt bra vän trots min kalla närvaro. Ursäkta mig, men nu ska jag sova.


//Oz

Av Kaoru♥ - 26 januari 2013 10:33

.... Jenny!


Ja, igår skulle jag och min mamma åka dit på fika. Så vi åkte dit vid 18.00 tiden, precis efter att vi hade ätit kebab. (Då kom vi på att det kanske inte vore så trevligt med vitlökssmak i munnen owo)
Så när vi kom fram fick jag vara med Jenny, och hennes mamma pratade med min mamma. Jag och Jenny visste inte vad vi skulle göra, så vi frågade (hopplöst) varann vad vi tyckte om att göra. Tills det blev fika.
Vi åt cheesecake-muffins! Det var Jenny som hade bakat dem, och de var jättegoda!! Efter fikat gick vi och dansade Just Dance 4. Jag vann flest låtar. Kekeke...!!
Sedan åkte jag och mamma hem ungefär vid 09.30 tiden typ. Då kollade jag. På South Park genom datorn. ^_^


Men jag hade jättekul och borde definitivt umgås med Jenny oftare.


Ciao! ^-^

Av Kaoru♥ - 23 januari 2013 22:36

Idag har jag haft idrott (skridskor!)
Men jag fick låna skridskor och hjälm på skolan, för det har vi inte köpt hemma än ^^


Det var bara några tjejer i min klass som var på idrotten idag... De andra hade typ träning inför nån fotbollscup för sexorna ?


Det var dessa personer på idrotten:
Julia (Gröt)
Jill (Gilbert/Lauren)
Jennifer (Tiffany)
Jenny (... Har inget smeknamn tror jag. Penny? Jen?)
Jag. (Bruden, legenden, nämligen OZ!)


Och det var alla. Vi hade kul iallafall. Körde bandy och lekte lekar :3


Hejdå för nu,


Oz.

Av Kaoru♥ - 22 januari 2013 22:28

Mira är min svarta/orangea marsvin. Hon har börjar bete sig konstigt. Reaktioner:
1. Hon kommer inte ut ur sitt trähus, även när jag läger dit hö (hon älskar hö).
2. Hon har blivit lite paranoid och rivs så fort man rör henne.
3. Hon har typ... Finnar? XD I pälsen och på huden.
4. Hon är fet. (SOM JAG :DD)


Mamma säger att det kan vara löss, skabb,ringormar eller att hon är gravid. För vi har ju en annat marsvin ( Ellis) som delar bur med Mira. De son sålde den sa att båda var tjejer, men jag litar inte på dem. De har redan haft fel på ett marsvin ! (Dock inte vårat..)


Någon som vet vad det kan vara? Kan försöka art ta kort om ni vill ha bättre syn på det hela. OROAR MIG TILL DÖDS.... ^-^"


(Ändring: Vi tror att det var skabb, och gav de medicin. Nu är de helt okej  (Tror jag O.o)

Av Kaoru♥ - 22 januari 2013 22:20

Idag fick jag Death Note böcker (mangan) ! På SVENSKA ! Men fråga inte varifrån jag fick dem för det vet jag inte. Köpte dem typ från nån släkting...? Jaja.


Sedan så har jag hittat en av mina drömpojkar! *trumvirvel*... TAEMIN FRÅN SHINee !!! WHOOHO!


Han är ju bara så söt...


I dag följde Stina med mig hem. Det var egentligen tänkt att hon skulle bli hämtad efter skolan, så jag och Elin sa hejda och gick förbi henne. Sen ringde hon och berättade att hennes pappa inte skulle komma och att hon inte hade några busspengar. Hon skulle ju bara kunna låna pengar av mig, men det hade ju inte varit lika kul, eller hur? Så vi dansade Just Dance 4 på Wii och spelade Sims 3 WII. Där gjorde vi vår lärare, Ulf. Blev väldigt likt faktiskt!

//Oz <3

Av Kaoru♥ - 20 januari 2013 01:21

Hej, eftersom jag inte har bloggat på länge nu, så vill jag bara skriva ner några bra (grymma) låtar till er!


1. Visual Dreams - Girls' Generation


2. Bop Beep Bop Beep - T-ARA


3. Boy Like You (Male version) Uta no Prince-sama AMV


Och det var allt för nu! Ska uppdatera mitt liv lite grann imorgon, men just nu ska jag sova i en djup, skön sömn!


Go'natt! ^-^

Av Kaoru♥ - 14 januari 2013 20:37

Heh, idag fick jag sakerna jag beställde från nerdworld! Jag lägger dock inte ut någon bild än, är för trött. Har dansat till River och I GOT A BOY hela dagen... Phuu!

Dessutom blev jag tipsad till en sorglig film, men jag kommer inte ihåg vad den heter... Aja. Jag älskar sorgliga filmer! Men fråga inte varför, för jag vet inte. Men jag är inte en sadist. Hoppas jag. O_o

Åh har även skypat idag!

Förresten, Sabina, jag vet att du har det svårt. Om du läser det här, kom ihåg att jag är en av dina vänner. Kanske inte den närmsta eller bästa, men i vissa fall kan man lita på mig. Hoppas du blir frisk! ;)

Presentation


Kaoru här! Gillar manga, anime, kpop och söta saker~ Känn dig hemmastadd att slänga in en liten kommentar eller fråga, jag bits aldrig!!

Over & Out ♥


Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din sexualitet?
 Hetero (Kille
 Homo (Kille
 Bisexuel (Kille
 Inget (Forever alone
 Spelar ingen roll (Du
 Älskar alla (Du
 Inte bestämt mig än (Du

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Några fina bilder!

 

 

         

 

 

Arkiv

Chatta med mig~

RSS

Cute Polka Dotted Ribbon Green Cursor

Cute Polka Dotted Green Bow Tie Ribbon

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards