Food Goddess~♥♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Kaoru♥ - 28 februari 2013 20:39

Idag har jag tränat på en dans som jag lärt mig på youtube. Den kommer upp om man söker på "snsd power dance boogie that be". Kan dansen väldigt bra, tycker jag. Vet dock inte vilken dans jag ska lära mig härnäst.... Hoot dansen kanske? Vet verkligen inte...

Imorgon ska jag äta koreanskt! Mamma ska laga det jag ville, bara jag hade recept på det! Tänkte kimchi kanske... Aja, får se vad jag hittar.

Av Kaoru♥ - 27 februari 2013 22:14

Hej, förlåt att jag inte bloggade förut. SKA bli bättre på det! Iallafall...

Idag hade jag NO prov på två frågor. Vi har just kommit in på ämnet, och det gick dåligt.

På engelskan skrev jag lite om filmen "Den Oändliga Historian". Har sett filmen MER ÄN TJUGO gånger, så det har varit drygt att se den igen med klassen...

Men hurni, youngsters, har ni något tips vad jag kan blogga om? Kan ju inte bara improvisera.... ^^

Av Kaoru♥ - 23 februari 2013 20:50

~klassens:
( ) fjortis
( ) clown
( ) mobbare
( ) "emo"
(X) annat (NÖRD)
~läggning
( ) heterosexuell
( ) homosexuell
(x) bisexuell
( ) asexuell
( ) annat
~matvanor och allergier
() vegan
()vegetarian
( x) allätare
() ....allergiker
( ) annat
( ) religös matvana, nämligen...
~religion
( ) kristen
( ) muslim
( ) jude
( ) anemist
( ) hindu
( ) buddhist
(x) ateist
( ) annat
~favorit..
mat: blodigt kött :)
färg: svart, röd, lila, vit
djur: Katter
musik: visual kei, kpop,OST, jpop mm.
låt: You Watch Me Bleed/24
artist: Yohio, snsd
språk: engelska franska japanska
anime: Higurashi, Jigoku Shoujo, Pandora Hearts
~det eller detta
regn/snö: regn
sol/moln: sol
mac/windows: vet ej
anime/manga: anime
musik/radio: musik
laptop/stationär: laptop, för min stationära dator suger
iOS/android: iOS. aldrig haft android!
mainstream/icke mainstream: vet ej
~?
yandere?: skulle ärligt vara det, men är inte kär i någon
tsundere?: JA. 1000%
himedere?: nope
deredere?: nope

~~
Hoppas att ni gillade lite fakta om mig. ^^ Men jag har också en väldigt sjuk och mörk sida, som jag verkligen hatar.

Av Kaoru♥ - 18 februari 2013 22:57

Idag har jag inte gjort någonting speciellt.

SOVA SKOLA BUSS MATTE FIKA BLI SUR PÅ KOMPIS SOVA.
Japp. Och det där med kompisen gick bra, har förlåtit henne :)

Men, så ja. Jag skriver mer imorgon! Jag lovar! Det var en bra dag idag.

Av Kaoru♥ - 16 februari 2013 23:42

Spelade mycket Wii idag... Men vad annars kan man göra med en ASDÅLIG dator och en mobil utan batteri? Så jag spelade Fragile Dreams, mitt favoritspel ^^ men när jag hade kommit jättelångt (spelat sedan förra sommaren) så RADERADE min lillebror (3 år) min sida. Fick syrebrist och bara grät. Ni förstår inte hur mycket det BETYDDE för mig T_T

Så jag började på nytt. Otroligt jobbigt och svårt.... Så jag skiftade mellan det och mitt nya spel, Tales of Symphonia! Ett skitbra spel, fast de uttalar huvudkaraktärens namn roligt: Emil = iimell XD

Aha, allt jag har och säga idag. Kallt i mitt rum :(

Av Kaoru♥ - 15 februari 2013 21:58

Link är en ung pojke som bor i Ordon Village. Han är fåraherde och byns enda ryttare. En dag får han i uppdrag av borgmästaren att leverera en gåva till Hyrule Castle (ett svärd, gjort av byns svärdsman). Innan han ska ge sig i väg ska han valla getter och när han är klar märker hans barndomsvän Ilia att hästen är skadad. Hon tar med Links häst Epona till Ordon Spring, där hon ska försöka läka Eponas skada. Borgmästaren blir upprörd, för nu kanske inte Link hinner leverera gåvan i tid. Link följer efter Ilia för att hämta Epona, men Ilia vill inte att han gör det, men ändrar sig genast när hon märker att skadan inte var så allvarlig i alla fall. Just då när Link ska ge sig iväg kommer ryttare på vildsvin och kidnappar Ilia och en liten pojke som heter Colin. Colin är son till byns svärdsmästare. Link försöker stoppa dem men blir nedslagen. När han sedan vaknar upp och de är borta springer han för att rädda dem men så dras han in i Twilight Realm och förvandlas till varg. De mörka twilight-varelserna sätter honom i ett fängelse, där han träffar en varelse vid namn Midna.

Twilight Princess är en betydligt mörkare titel jämfört med Wind Waker och inriktar sig lite mer på äldre spelare. Man kommer att tillbringa mer tid på hästrygg i Twilight Princess än vad man gjort med tidigare titlar. Strid på hästrygg förekommer i spelet och ger spelaren lite nya möjligheter till att fälla sina motståndare på.

Jag har spelat ut spelet för länge sedan och tycker att det var jättebra... Kan de inte göra ett till spel, Skyward Sword var ju FÖRRA ÅRET ;)

Av Kaoru♥ - 15 februari 2013 20:47

Hej, förlåt om detta kommer sent. Igår var det alla hjärtans dag, eller valentin. Fast jag kallar det torsdag. Jag har ju ingen att fira med, har ingen att krama och pussas med. Fast vet du vad? Det gör ingenting. För jag är van vid att vara ensam. Jag vet att alla mina vänner kommer alltid att välja någon framför mig, jag vet att jag inte kommer få någon partner. Men det är okej, för jag är hellre hatad för vem jag är än älskar för den jag inte är. Keke, imorgon kommer all valentin choklad att vara extra billigt!! ^^


Nej, men det är bara att gå till poängen, du är vacker, du är underbar, men du kanske inte har någon valentin? Du är inte ensam! Och dessutom, jag vet att det finns MINST en person som älskar dig!
Du är så fin! Ja, just DU! ^-^


Och nu, lite bilder på katter för att dränka min sorg ^^


Glad alla hjärtans dag, lite sent, men ändåå!!


 

Av Kaoru♥ - 6 februari 2013 21:47

Idag hade jag ca 38 graders feber. Inte kul! Kunde inte hålla balansen, grät hela tiden, hade ont i huvudet och var för varm, men frös ändå. Åh, och nu ska vi inte glömma min halsvärk :3

Synd för vi hade nationella prov idag (utom jag då). Missat det! Inte som att jag gillar matte prov, men jag ville iallafall försöka ^^ kommer missa svenska NP imorgon också, eftersom jag inte är riktigt frisk än...

Så jag kommer formodligen inte att skriva något tills jag är frisk :( så vi ses tills dess!

Ta väl hand om er! Och FÖLJ INTE MED EN FRÄMLING HEM, HUR MÅNGA KATTUNGAR HAN ÄN HAR!! XD

Presentation


Kaoru här! Gillar manga, anime, kpop och söta saker~ Känn dig hemmastadd att slänga in en liten kommentar eller fråga, jag bits aldrig!!

Over & Out ♥


Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din sexualitet?
 Hetero (Kille
 Homo (Kille
 Bisexuel (Kille
 Inget (Forever alone
 Spelar ingen roll (Du
 Älskar alla (Du
 Inte bestämt mig än (Du

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Några fina bilder!

 

 

         

 

 

Arkiv

Chatta med mig~

RSS

Cute Polka Dotted Ribbon Green Cursor

Cute Polka Dotted Green Bow Tie Ribbon

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards