Food Goddess~♥♥

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Kaoru♥ - 11 april 2013 23:33

Okej okej, jag har inte bloggar på super-duper-honungs-paj länge! Men det är för att mina föräldrar har separerat och pappa har inget internet, så.....

Igår fyllde jag år tillochmed! Fick lolita kläder, pengar, smink och en DATOR!! En bärbar minis~ !

På tårtan hade mamma fixat Sugar Paste med Yohio på! Jag åt upp hela huvudet, och just nu ligger han i kylen. Hehehe, det där lät hemskt! Men min födelsedag blev lyckad! Fast jag känner mig inte äldre. Imorgon ska jag ha lolita/övernattningskalas med mina vänner!! 8D

Ciao~ ! !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kaoru här! Gillar manga, anime, kpop och söta saker~ Känn dig hemmastadd att slänga in en liten kommentar eller fråga, jag bits aldrig!!

Over & Out ♥


Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din sexualitet?
 Hetero (Kille
 Homo (Kille
 Bisexuel (Kille
 Inget (Forever alone
 Spelar ingen roll (Du
 Älskar alla (Du
 Inte bestämt mig än (Du

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Några fina bilder!

 

 

         

 

 

Arkiv

Chatta med mig~

RSS

Cute Polka Dotted Ribbon Green Cursor

Cute Polka Dotted Green Bow Tie Ribbon

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards